מלונות בתוך הדיסנילנד

במתחם הפארקים של דיסנילנד, תמצאו במרחק הליכה קצר מאוד 6 מלונות, ששת המלונות האלו הן מלונות שפועלים בשיתוף דיסנילנד – בתוך אתר הנופש דיסנילנד פריז, בכל המלונות האלו תמצאו דמויות של כוכבי דיסני שמטיילים במלון ותהנו מהגעה לפארקים השונים של דיסני במרחק הליכה קצר. שימו לב שהזמנת המלונות לא כוללת כרטיסי כניסה לדיסנילנד ולאולפני דיסני ויש להזמין אותם בנפרד. 6 המלונות שבכתבה הם במרחק הליכה קצר מהפארקים ולכן מומלצים למי שמחפש מלון בדיסנילנד פריז.

מלון דיסנילנד – Disneyland® Hotel

במרחק 5 דקות הליכה מהכניסה לפארקים, נמצא מלון הדגל של דיסנילנד, מלון דיסנילנד פריז הוא מלון יוקרה, בעל דירגו של 5 כוכבים , המלון מעוצב בהשראת העיצוב הוויקטוריאני והוא כולל מוטיבים מיוחדים מסרטי דיסני השונים. מדי יום, מסתובבים בשטחי המלון הדמויות האהובות מהסרטים השונים של דיסני, איתם תוכלו להצטלם ולהשתובב, מה שמוסיף לחוויית הביקור.

במלון דיסנילנד פריז תמצאו גם בריכה מקורה גדולה, מסעדה מפוארת בשם "Royal Banquet", מרכז חדר כושר מתקדם, מתחם טיפול ספא למבוגרים ומתחם טיפולי ספא לילדים, כל אחד ממתחמי הספא מופרדים וכוללים טיפולי ספא ועיסויים שונים, בהתאם לקהל היעד. כמו כן, בבית המלון יש טרסה מפוארת וגנים מטופחים בהם תוכלו לטייל.

מבחינת חדרי המלון – במלון יש מגוון רחב של חדרים לבחירה, החל מחדרים זוגיים, חדרים לארבעה אנשים מרווחים וחדרי דלוקס יוקרתיים. שימו לב שאומנם ארוחת הבוקר אינה כלולה במחיר המלון, אך מומלץ לקחת אותה כי בפארק אין הרבה אפשרויות אוכל בריאות ומחירי המזון בפארק יקרים מאוד.

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

הינה כמה ביקורות שאנשים שהיו במלון השאירו:

  • "מלון יפה במרחק הליכה מהפרק נגיש קרוב לרכבת Rer מעוצב יפה עם דמויות של דיסני שמסתובבות בארוחת הערב בין האורחים. חוויה לילדים"
  • "מקום מופלא לבילוי לכל המשפחה . מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!"
  • "לא זול אבל שווה כל שקל, בסך הכל חוויה נהדרת, הצוות אדיב מאוד והעיצוב והניקיון מהשורה הראשונה. ארוחת ערב במסעדת המזנון של המלון טעימה!"
  • "השהות שלי במלון דיסנילנד פריז הייתה חוויה בלתי נשכחת. אם אתם מחפשים מפלט קסום עם שירות מעולה, אווירה עליזה וגישה נוחה לפארקי שעשועים, מלון זה הוא בחירה פנטסטית. אני ממליץ בחום על כתובת זו לכל מי שרוצה לחוות את קסמי דיסני בכל רגע של שהותו."

כתובת המלון: Disneyland Paris, Rue de la Marnière, 77700 Chessy

Disney Hotel New York – The Art of Marvel

מלון דיסני ניו יורק – האומנות של מארוול הוא מלון במתחם של דיסני פריז בנושא של מארוול, המלון בעל דירוג של 4 כוכבים. מדובר באחד המלונות המיוחדים ביותר במתחם שמוקדש כולו ליקום של מארוול ואתם תשימו לב לזה עוד לפני שתכנסו למלון, שכן הוא מעוצב בסגנון הבניינים של מארוול. בזמן שתעברו בין החללים השונים של המלון, אתם תרגישו ממש בתוך סצנה מסרט – כל החדרים מעוצבים בסגנון הסרטים, העובדים לבושים במדים מיוחדים ודמויות של הגיבורים מהסרטים השונים מפוזרות ברחבי המלון.

בית המלון של מארוול, נמצא 10 דקות הליכה מהדיסנילנד ותחנת הרכבת, אתם יכולים לבחור ללכת ברגל או פשוט לקחת את השאטל החינמי שיוצא כל 10 דקות מהלובי ובחזרה ו-5 דקות הליכה ממתחם המזון והברים. במלון תמצאו בריכה מקורה שפתוחה בכל ימי השנה ובריכה נוספת חיצונית עם מיטות שיזוף, חדר כושר מתקדם ומאובזר, מרכז ספא מתקדם עם מגוון טיפולים שונים, מועדון ילדים גדול ועוד. שימו לב שאם תרצו לילה חופש מהילדים יש במלון שירותי בייביסיטר מקצועיים.

מבחינת חדרים, תוכלו לבחור בין חדר סופיריור עם נופים שונים לפי בחירתכם לבין חדר אמפייר שנחשב לחדרים היוקרתיים יותר של המלון. אם תרצו ארוחת בוקר, היא מוצעת בחינם למי שבוחר באחד מחדרי האמפייר ובתוספת תשלום סימלית לשאר האורחים במלון. כל החדרים במלון מאוד מרווחים (הקטן ביותר 31 מ"ר) ומתאימים לארבעה אנשים לפחות.

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

הינה כמה ביקורות שאנשים שהיו במלון השאירו:

  • "המלון כולו מעוצב בהתאם לקומיקס של מארוול, החל מנראות הבניין ועד ללבוש של האורחים עצמם! ארוחת בוקר מצויינת, הוא הכי קרוב לכל מה שקורה ביורודיסני ולכל מתחם האוכל והברים (5 דק הליכה)! העברנו שם לילה אחד והתבאסנו לעזוב!"
  • "אהבנו שהמלון קרוב לפארקים ולכפר של דיסני ושקל מאוד להתנייד מהמלון, אהבנו את העיצוב המודרני של החדרים ואת האווירה של מארבל במלון ואהבנו גם את ארוחת הבוקר."
  • "חוויה של פעם בחיים! מלון מרווח . ידידותי נוח זמין פתוח מזמין מסקרן…"
  • "ארוחת בוקר בחדר אוכל מנהטן הייתה נפלאה, בופה עשיר וטעים, האווירה במלון הייתה כיפית במיוחד לילדים, האפשרות של תיאום מפגש עם גיבורים מהאוונג׳רס, צוות מקסים ונעים, חדר משחקים ואומנות מעלף נוף יפייפה לאגם ולדיסני ווילג׳ קרוב לכל מה שצריך במרחק הליכה, חוויה מדהימה למשפחות, שידרג לנו מאוד את החוויה של דיסני"

כתובת המלון: Avenue René Goscinny, 77700 Chessy, France

Disney Hotel Cheyenne

מלון דיסני שיין הוא מלון בעל דירוג של 3 כוכבים, והוא נחשב לאחת האלטרנטיבות הזולות כשמדובר במלונות באזור דיסנילנד. המלון כולו מוקדש לסדרת הסרטים המצליחה והאהובה "צעצוע של סיפור" זה מתבטא בעיצוב המבנים השונים של המלון והחדרים, שנראו כאילו נלקחו מהתפאורה של הסרט ועד לדמויות שמככבות בסרט ומופיעות בכל פינה במלון.

המלון שוכן במרחק של 20 דקות הליכה מפארקי השעשועים של דיסני ו-12 דקות הליכה מתחנת רכבת. כמובן שיש שאטל בחינם מהמלון ובחזרה לכיוון הפארקים ותחנת הרכבת. השאטל עובר כל 10 דקות, מה שמקל מאוד על ההתניידות בין המלון והפארקים.

אחת האטרקציות הגדולות של המלון הזה בהשוואה לשאר המלונות שבמתחם פארק הדיסנילנד בפריז הוא שבמלון זה ניתן לרכוב על סוסי פוני (!) – מה שמוסיף לחוויה המטורפת עוד אלמנט וזיכרון שהילדים ינצרו איתם לכל החיים. (הרכיבה בתוספת תשלום)

במלון חדרים זוגיים וחדרים לארבעה אנשים, מחיר החדרים לא כולל ארוחת בוקר, אך ניתן להוסיף אותה בתוספת תשלום סימלית, שזה אגב, מומלץ מאוד כי האוכל בפארקי השעשועים של דיסני נחשב ליקר ולא טעים (בלשון המעטה). אם אתם מוותרים על ארוחת הבוקר בכל זאת, שימו לב שיש לכם סניף של סטארבקס לובי המלון לקפה של הבוקר ובית קפה בשם "Chuck Wagon Café".

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

הינה כמה ביקורות שאנשים שהיו במלון השאירו:

  • "מיקום מעולה, קרוב לדיסנילנד. יש שאטלים חינם כל היום וכניסה מוקדמת לפארק. עיצוב נחמד, חדרים נוחים. יש סטארבקס בלובי."
  • "חדר מרווח וגדול, מעוצב בהתאם לקונספט המלון, המיטה גדולה ומאד נוחה, והספה נפתחת למיטה זוגית. הקרבה לפארק מאד חשובה ושמחנו שהחלטנו על מלון באזור הפארק ולא מחוץ, אוטובוסים כל הזמן שאוספים לפארק, צוות המלון היה אדיב ונעים מאד שירותי, יש שמירת חפצים אז יכולנו להסתובב גם ביום השני."
  • "מלון חמוד באווירת צעצוע של סיפור. שירות שמירת מזוודות. ארוחות בוקר וערב מגוונות ועשירות חדר מרווח יחסית ( חדר ל4 עם 2 מיטות זוגיות)"
  • "קרוב מאד לדיסנילנד הסעות חינם מהמלון הדמויות של צעצוע של סיפור בכל מקום כיף לילדים ולמבוגרים"

כתובת המלון: Rue du Bœuf Agile, 77700 Coupvray, France

מלון דיסני סקוויה לודג' ‎Disney's Sequoia Lodge

מלון דיסני סקוויה לודג' הוא מלון שלושה כוכבים נוסף שבמתחם המלונות של דיסני במרחק של 13 דקות הליכה מהכניסה לפארקים ולתחנת הרכבת. כמובן שגם במלון זה המרחק לא מהווה בעיה כי השאטל החינמי של המלון יוצא מהקבלה ישר אל הפארקים ותחנת הרכבת מדיי 10 דקות. מלון סקוויה לודג' מעוצב בהשראת הסרט במבי, במהלך השהות במלון תוכלו ליהנות מחנות המזכרות שבמלון, מ-4 משקאות חינמיים מדיי יום לבחירתכם וכן ממתקני המלון – כמו חדר כושר מאובזר, גינה מטופחת, 2 בריכות שחייה: אחת מקורה ואחת חיצונית ועוד.

כל החדרים במלון כוללים 2 מיטות זוגיות, ואתם יכולים לבחור האם החדר שלכם יפנה לכיוון המתקנים שבדיסנילנד לבין חדר שפונה לאגם שבקרבת המלון. אנחנו ממליצים לכם לקחת את ארוחת הבוקר (בתוספת תשלום) מכיוון שהאוכל בפארקים של דיסני מאוד יקר ולא כל כך מזמין.

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

הינה כמה ביקורות שאנשים שהיו במלון השאירו:

  • "חדר בסיסי אבל מתוכנן מעולה והיה בו כמעט כל מה שהיינו צריכים – מיטות מאוד נוחות, מספיק שטחי אחסון ומקום למזוודות. אקוסטיקה מעולה – מלון ענק, אבל החדר שקט מאוד. מיטות ממש נוחות ולמרות שהחדר לא היה גדול, לא הרגיש צפוף. חדר שידע ימים טובים יותר מבחינה עיצובית, אבל קיבלנו אותו מאוד נקי ובלי ריחות לוואי. שירות מעולה במלון – כל דבר שביקשנו הגיע מיד. שאטלים ישירים לדיסני ממש בכל עשר דקות ומקבלים גם שעה וחצי בפארק לפני אורחים מבחוץ – מאוד משמעותי עבור מתקנים מבוקשים. האוירה במלון והמיקום שלו מעולים – המלון בעל אופי כפרי-אמריקאי. הכל מעץ, מוקף בעצי סקויה ונמצא כמה מטרים מהאגם, היה כיף לחזור לחדר מדי פעם לקפה רגוע להירגע מחוויות היום וגם לפתוח בכל בוקר את הווילון לכיוון החורשה האירופאית. שימו לב שכרטיס המלון מקנה לכל אורח 4 כוסות שתייה חמה מהמכונות עבור כל יום – זה היה פינוק נחמד עבורנו ועבור הילדים. צ'ק אין וצ'ק אאוט מאוד פשוטים – הכל ממוחשב. היציאה בסוף השהות בלי להתעכב בקבלה בכלל, פשוט יוצאים."
  • "מיקום מעולה לא היה צורך בשאטל לפארק הלכנו ברגל 5 דקות להווילג ועוד 5 דקות לפארק עצמו. המקום נעים ורגוע על אגם קסום"
  • "המיקום מעולה, הנוף מהחדרים ליער ולאגם מאד מרשים. מלון שקט מוקף ביער ומים. הצוות נעים וזמין. החדרים מרווחים ונקיים. ממליצה לקחת חדר בגולדן פורסט ומקבלים שירות מהיר וארוחת בוקר בחדר אוכל קטן ונעים מלא בכל טוב שפתוח גם אחהצ, ללא תוספת תשלום, לשתיה קלה ונישנושים. העיצוב קצת ישן אבל נעים ונותן תחושה של לודג' באמצע הג'ונגל. בבוקר אפשר לפגוש דמיות של דיסני מול הבוטיק של המלון, מומלץ להגיע מוקדם בבוקר ולתפוס מקום בתור. מי שלא רוצה להצטלם יכול גם להביט מהצד. יש אזור בחוץ עם דשא רחב להשתובב והליכה קצרה מאד לאגם. מסביב למלון יש שבילים להליכה בתוך היער, בטבע שקט מלא בציוציי ציפורים, נהדר. ממליצה מאד למשפחות ובכלל. אחזור בשמחה שוב."

כתובת המלון: AVENUE ROBERT SCHUMAN, 77700 Coupvray, France

מלון דיסני'ז סנטה פה – Disney's Hotel Santa Fe

מלון דיסני סנטה פה הוא מלון 2 כוכבים שנמצא במתחם המלונות של דיסנילנד פריז. המלון מעוצב בהשראת הסרט "מכוניות" מבית פיקסאר דיסני. כמו כן, במלון פועלת מסעדת "La Cantina" המצוינת שתוכלו לבקר בה באחד מהימים, לאחר ביקור מושלם בפארק.

בעת הזמנת המלון, תוכלו לבחור בין חדרי המלון השונים – חדר סטנדרט המשקיף למתקנים שבדיסנילנד לבין חדרים שמשקפים אל עבר האגם שסמוך לבית המלון.

המלון הזה הוא המלון הבסיסי ביותר מבין בתי המלון שנמצאים בפארק, אך הוא עדין מוין עם מחשבה עמוקה על כל פרט ופרט.

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

הינה כמה ביקורות שאנשים שהיו במלון השאירו:

  • "מקום שמעניק אווירה כיפית לקראת הפעילות בדיסנילנד, יש הסעות חינם מהדיסני ולדיסני, המלון מעוצב מקסים, הצוות מעולה, כשמגיעים למלונות מקבלים כרטיס שמקנה אפשרות להיכנס מוקדם בבוקר לדיסנילנד וזה מעולה כיוון שהתורים קצרים משמעותית, היינו בימים קרים ואפילו המקלחת הייתה מחוממת."
  • "מומלץ בחום, זה המלון שמספק את התמורה למחיר ממלונות דיסני פריז. דיסני כמו דיסני יודעים לייצר תפאורה מדויקת לפרטים הכי קטנים."
  • "היו לנו חדרים מחוברים וזה היה נהדר. עיצוב בחדרים מקסימים, מיטות כל כך נוחות, היה כל כך שקט בלילה שישנו ממש טוב. קיבלנו את המשקאות החמים בחינם בבוקר. הצ'ק-אין היה סופר מהיר. יש חנות מזכרות חמודה וסטארבקס במלון. הייתי בוחר להישאר באחד המלונות הקרובים יותר לפארק, אבל זה יהיה אידיאלי אם אתה רק מחפש מקום להניח את הראש אחרי יום ארוך בפארקים."
  • "אהבתי כמה החדר היה קרוב לאזור המתקן הראשי. יש כמות טובה מאוד של שטח אחסון בחדרים. אתה יכול להשתמש בכרטיס המפתח שלך כדי לקבל 4 משקאות בחינם ממכונת המשקאות. דמויות דיסני מטיילות בלובי כל ערב."

כתובת המלון: Rue du Bœuf Agile, 77700 Coupvray, France

Disney Newport Bay Club

מלון דיסני ניופורט ביי קלאב הוא מלון 4 כוכבים שנמצא גם הוא, במתחם של דיסנילנד בפריז. המלון הזה הוא אחד המלונות הגדולים במתחם, אך אם אתם רוצים מלון 4 כוכבים אנחנו ממליצים לכם ללכת למלון של מארוול שזוכה לאהדה גדולה יותר בקרב המבקרים בפארקים. מלון ניופורט ביי קלאב נמצא במרחק 15 דקות הליכה מהיורודיסני, מתחנת הרכבת ומאולפני דיסני הסמוכים, אך כמובן שגם הוא, כמו שאר המלונות במתחם מפעיל שירותי שאטל חינמיים שיוצאים מדיי 10 דקות לשני הכיוונים.

במלון זה יש 2 בריכות שחייה גדולות, אחת מקורה והשניה חיצונית (שתיהן מחוממות בחורף), חדר כושר גדול שפעיל 24 שעות ביממה, 2 מסעדות – "Cape Cod" ו- "Yacht Club" המגישות אוכל צרפתי משובח עם המון מנות דגים שונות ועוד.

מבחינת חדרים, זה המלון היחידי מבין ששת המלונות שבמתחם של דיסנילנד שבו תמצאו חדרים זוגיים וחדרים עם מרפסת. כמובן שבנוסף לזה יש במלון גם חדרים לארבעה אנשים מרווחים ונוחים. בתוספת תשלום סימלית, תוכלו להוסיף ארוחת בוקר טעימה שמוגשת מדיי בוקר.

גם במלון זה, מטיילים בובות ענק של הדמויות האהובות ביותר מסרטי דיסני, מומלץ מאוד למשפחות!

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

הינה כמה ביקורות שאנשים שהיו במלון השאירו:

  • "צוות המלון מקצועי, אדיב ונעים. המיקום של המלון מושלם. מרחק הליכה ממסעדות וכמובן מהפארק. המלון מרווח, נקי ויפה. משדרג את החוויה בדיסני."
  • "מלון מרשים מאוד, יש אלמטנים יפים של דיסני צוות המלון אדיב וחלקם מאוד חייכנים ופונים לעזרת האורחים שלא מתמצאים. בלובי המלון יש חנות דיסני מהממת. המיקום מצוין, מרחק הליכה של כמה דקות מהפארקים ומתחנת הרכבת למי שצריך. יש אוטובוסים בחינם בכניסה למלון שמגיעים כל 15 דקות ולוקחים לפארקים ולתחנת רכבת."
  • "נהננו מאוד תמורה טובה לכסף. חדרים נעימים ונקיים, קרוב לפארק יורודיסני, יש שאטלים אבל אפשר גם ללכת ברגל צוות אדיב ושירות נעים"
  • "בית מלון מדהייים תרכשו כרטיסי יורודיסני מראש יש בריכה מחוממת תדאגו לנצל לפחות שתי לילות"

כתובת המלון: Avenue Robert Schuman, 77700 Chessy, France

אם אתם מחפשים פתרון זול יותר למלון באזור הדיסנילנד, אנחנו ממליצים לכם בחום לעבור לכתבה של המלונות ליד הדיסנילנד, אומנם הם לא במתחם המלונות של הפארק אך הם קרובים יחסית ומופעל מרובם שאטל חינמי לפארקים ובחזרה.

לא מצאתם את המלון המושלם? חפשו כאן-​

 

אז מה היה לנו במדריך מלונות בתוך הדיסנילנד