מזג אוויר בדיסנילנד פריז

ברוכים הבאים לדיסנילנד פריז, יעד קסום מלא באטרקציות קסומות, מתקנים מהנים ודמויות דיסני אהובות. לפני שתצאו להרפתקה שלכם יחד עם כל המשפחה בדיסנילנד פריז, חשוב לדעת לאיזה מזג אוויר לצפות במהלך הביקור שלכם. ביורודיסני מזג אוויר יכול להשפיע מאוד על החוויה שלכם, להשפיע על מה שאתם אורזים, על הפעילויות שתוכלו לקחת בהן חלק ואפילו על העומס במתקנים. הכנו לכם מדריך מפורט למזג אוויר בדיסנילנד פריז לפי עונות השנה+ מה כדאי לכם ללבוש ולבסוף המלצות לטיול מוצלח כדי שתהנו ככל הניתן מהטיול שלכם!

מזג אוויר בדיסנילנד פריז

האקלים בדיסנילנד פריז מושפע ממיקומו בצרפת. מגז האוויר בדיסנילנד מאופיין בקיץ מתון נעים וחמים ובחורף קר וגשום במיוחד. הזמן הטוב ביותר לבקר בדיסנילנד פריז מבחינת מזג האוויר הוא בחודשי האביב והסתיו, כאשר הטמפרטורות מתונות ואין גשמים או חום כבד מידי.

הסבר על מזג אוויר יורודיסני לפי חודשי השנה

מזג האוויר בקיץ בדיסנילנד

בקיץ, מיוני עד אוגוסט, הטמפרטורות יכולות להגיע לשיאים של מעל 25 מעלות צלזיוס. הקיץ הוא זמן מעולה להגיע לבקר ביורודיסני דיסנילנד אבל קחו בחשבון שחם וזו נחשבת לעונה עמוסה בפארקים אז אתם צריכים להיות סבלניים עם התורים ולהביא איתכם הרבה מים. בגלל העומס הזה אנחנו ממליצים לכם לקחת מלון ליד הדיסנילנד ללילה או יותר כדי להספיק להיות בכל המתקנים ב-2 הפארקים.

דיסנילנד פריז בקיץ
יום קיצי בדיסנילנד

אטרקציות בקיץ

אחד מרגעי השיא של הקיץ בדיסנילנד פריז הוא פסטיבל מלך האריות וספר הג'ונגל שהוא מופע מוזיקלי תוסס בהשראת סרטי דיסני האהובים.

דיסנילנד פריז בחורף

במהלך חודשי החורף, מדצמבר עד פברואר, הטמפרטורות יורדות משמעותית ל-3 מעלות צלזיוס בממוצע. מגז האוויר בדיסנילנד פריז בחורף הוא קר למדיי לכן חשוב שתתלבשו בהתאם אך מה שמיוחד בחורף הוא שדיסנילנד פריז הופך לארץ פלאות חורפית עם קישוטים חגיגיים ואירועים מיוחדים. חשוב לציין כי הפארק פועל בשעות מצומצמות בתקופה זו, וחלק מהאטרקציות עשויות להיות סגורות לצורך תחזוקה.

אטרקציות בחורף

אחד מהאטרקציות המיוחדות בדיסנילנד בחורף היא חגיגת חג המולד השנתית שמתקיימת ב יורודיסני בדצמבר. הפארק מקושט בקישוטים חגיגיים, ותוכלו ליהנות מאירועים ומצעדים מיוחדים, כולל מצעד חג המולד המיוחד של דיסני. שמי הלילה מוארים במופע זיקוקים מרהיב, היוצר חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים.

מזג האוויר בסתיו ובאביב בדיסנילנד

האביב והסתיו נחשבים לעונות הביניים בדיסנילנד פריז, עם טמפרטורות שנעות בין 10 ל-25 מעלות צלזיוס. עונות אלה מציעות אקלים נוח לחקר הפארק, עם פחות קהל בהשוואה לעונת השיא בקיץ. מומלץ לארוז בגדים שונים למגז אוויר חם ולמזג אוויר קר ולהיות מוכנים לתנאי מזג האוויר המשתנים, שכן הטמפרטורות יכולות להשתנות לאורך היום.

אטרקציות באביב

אחד משיאי האביב בדיסנילנד פריז הוא פסטיבל הפרחים והגנים הבינלאומי. אירוע זה מציג תצוגות פרחים מדהימות, זוהי חגיגה לעיניים והזדמנות נהדרת לאוהבי הטבע לטבול את עצמם ביופיו של הפארק.  בנוסף, הפארק מארח חגיגות פסחא מיוחדות, עם ציד ביצים ומפגשים עם דמויות דיסני פופולריות הלבושות בתלבושות האביב שלהן. זו חוויה קסומה למשפחות ולילדים.

עונות דיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז חווה ארבע עונות שונות לאורך השנה, כל אחת מציעה קסם ייחודי ואטרקציות משלה. חשוב להבין את המאפיינים של כל עונה כדי לתכנן את הביקור בהתאם ולהפיק את המרב מהזמן שלכם בפארק. כל עונה מציעה חוויות ואטרקציות ייחודיות משלה, אז בחרו את זמן הביקור שלכם על פי העדפותיכם.

דיסנילנד פריז בחורף
מזג אוויר גשום בחורף בדיסנילנד

מזג אוויר דיסנילנד פריז לפי חודשי השנה

  • דיסנילנד פריז בינואר – נחשב לקר מאוד, עם טמפרטורות של 1-6 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז בפברואר – גם הוא נחשב קר מאוד, עם טמפרטורות של 1-7 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז במרץ – קר אך מתחמם, עם טמפרטורות של 3-10 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז באפריל – מתחמם, עם טמפרטורות של 7 -16 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז במאי – חמים יותר ונעים, עם טמפרטורות של 8-23 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז ביוני – חמים יותר ונעים, עם טמפרטורות של 12-24 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז ביולי – חם, עם טמפרטורות של 15-25 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז באוגוסט – יכול להיות חם מאוד, עם טמפרטורות של 15-30 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז בספטמבר – טמפרטורות חמות אך החום מתחיל לרדת, עם טמפרטורות של 11-25 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז באוקטובר – מתחיל להתקרר, עם טמפרטורות של 9-20 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז בנובמבר – קר, עם טמפרטורות של 5-15 מעלות צלזיוס בממוצע.
  • דיסנילנד פריז בדצמבר – קר מאוד, עם טמפרטורות של 2-8 מעלות צלזיוס בממוצע.

מה ללבוש בדיסנילנד פריז

כאשר מתכננים טיול לדיסנילנד פריז, חשוב לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר על מנת להתלבש כראוי ולהפיק את המרב מהביקור שלכם. הנה כמה טיפים על מה כדאי לכם ללבוש בהתאם לתנאי מזג האוויר דיסנילנד פריז:

במהלך חודשי הקיץ, הטמפרטורות בדיסנילנד פריז עולות וחם מאוד. מומלץ ללבוש בגדים קלים ונושמים, כגון מכנסיים קצרים, חולצות טריקו ושמלות. אל תשכחו להביא כובע, משקפי שמש וקרם הגנה כדי להגן על עצמכם מפני השמש.

במהלך חילופי העונות, הסתיו והאביב בדיסנילנד מגז האוויר נעים אך יכולים להיות שינויי מזג אוויר קיצוניים, חום וקור בפתאומיות לכן מומלץ להביאו ז'קט או סוודר קל שתוכלו להסיר בקלות במידת הצורך אם חם לכם או לשים על עצמכם אם קר.

במהלך חודשי החורף בדיסנילנד פריז הטמפרטורות נמוכות ויכול להיות קר מאוד. הקפידו לארוז בגדים חמים כגון מעילים, צעיפים, כפפות וכובעים. שכבות הן המפתח, שכן הטמפרטורות יכולות להשתנות לאורך היום. אל תשכחו להביא מטריה, חם צוואר ואפילו תרמוס לתה באמצע הטיול.

בכל עונות השנה בדיסנילנד אנחנו ממליצים לכם לנעול נעליים נוחות בעת ביקור דיסנילנד פריז, אתם הולכים לעמוד על הרגליים וללכת הרבה וכדי למנוע כאבי ברכיים וגב חשוב שתצטיידו בנעליים נוחות במיוחד.

איך לבחור את הזמן הטוב ביותר לביקור בדיסנילנד צרפת בהתאם לתנאי מזג האוויר בדיסנילנד?

תכנון טיול לדיסנילנד פריז הוא הרפתקה מיוחדת במינה, אבל חשוב להיות מוכנים בהתאם לעונת השנה בה אנחנו מתכננים לבקר.

הנה כמה טיפים שיהפכו את המסע שלכם לממלכה הקסומה למושלם:

  • בחירת הזמן הנכון לביקור: קחו בחשבון את תנאי מזג האוויר ואת העומס בעת תכנון הטיול שלכם. האביב והסתיו בדרך כלל פחות צפופים מהקיץ והחורף.
  • הזמנת מקום הלינה שלכם: דיסנילנד פריז מציע מגוון מלונות ואתרי נופש המתאימים לתקציבים שונים. כדאי לשקול להתארח באחד ממלונות שבמקום, לצורך גישה נוחה לפארקי השעשועים. ככל שתזמינו מוקדם יותר כך המחיר יהיה זול יותר.
  • איך מגיעים: דיסנילנד פריז ממוקם כ-32 ק"מ מזרחית לפריז. תוכלו להגיע בקלות לאתר הנופש ברכב, ברכבת או בשירות הסעות משדה התעופה. אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה שלנו בנושא דרכי ההגעה לדיסנילנד.
  • כרטיסי כניסה: רכשו את הכרטיסים לדיסנילנד מראש כדי לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים ולחוות באופן מלא את כל מה שיש לדיסנילנד פריז להציע.
  • תכננו את מסלול הטיול שלכם: קחו קצת זמן לפני הנסיעה כדי לחקור ולתכנן אילו אטרקציות ומתקנים בדיסנילנד אתם חייבים לנסות. כאן תמצאו את רשימת המתקנים של הפארק.
  • מה לארוז: ארזו בגדים ונעליים נוחים, מכיוון שתלכו הרבה. אל תשכחו פריטים חיוניים כמו קרם הגנה, כובעים, בקבוקי מים וביגוד בהתאם לתחזית מזג האוויר.
  • תיהנו מהקסם: עם כל ההתרגשות אל תשכחו להנות מהקסם שיש לדיסנילנד להציע לכם.

מזג אוויר דיסנילנד פריז – לסיכום

הכרת מזג האוויר בדיסנילנד פריז היא קריטית לתכנון טיול מוצלח. האקלים משתנה מאוד לאורך כל השנה, עם עונות שונות המביאות תנאי מזג אוויר שונים. בין אם אתם מבקרים בחורף, נהנים מפעילויות הקיץ, חווים את יופיו של האביב או הסתיו, התכוננות מראש לפי תנאי מזג האוויר היא קריטית ליצירת טיול מוצלח. אז לפני שאתם יוצאים למסע שלכם לדיסנילנד פריז, אל תשכחו לבדוק את תחזית מזג האוויר. תהנו!

לכרטיסים מוזלים לדיסנילנד פריז:

אז מה היה לנו במדריך מזג אוויר בדיסנילנד פריז