האפליקציה הרשמית של דיסנילנד פריז

אחת הדרכים שיבטיחו טיול מתוכנן היטב ומנוצל מבחינת זמנים בדיסנילנד פריז הוא באמצעות האפליקציה הרשמית של הפארק. באמצעות האפליקציה של Disneyland® Paris תוכלו להשתמש במפה של הפארקים, להתעדכן במידע על הפארק, שעות הופעות ותהלוכות מעודכנות, להזמין מקום להופעות ומסעדות ולקנות כרטיסים עוקפי תור למתקנים השונים.

איך מורידים את האפליקציה של דיסנילנד?

שימו לב שבחנויות האפליקציות של אפל וגוגל פליי, יש המון אפליקציות עם השם דיסנילנד, אך האפליקציה המקורית והיחידה שאתם צריכים להוריד נראית ככה:

קישורים להורדת האפליקציה של דיסנילנד פריז

כדי להקל עליכם, תוכלו ללחוץ על סוג המכשיר שלכם ולהוריד את האפליקציה של דיסנילנד לנייד בקלות:

תהליך ההרשמה לאפליקציה ופתיחת משתמש

אומנם לא חייב להירשם לאפליקציה כדי להשתמש בה, אך בהחלט מומלץ להירשם מבעוד מועד, במיוחד אם אתם חושבים שתרכשו כרטיסים עוקפי תור לאחד מהמתקנים או שאתם רוצים להגיע לאחת ההופעות שצריך להזמין מקום מראש. מלבד זה, באמצעות משתמש בחשבון תוכלו לתכנן את הטיול שלכם בפארק, לסנכרן את ההזמנה לבית המלון שלכם (אם הזמנתם את אחד מהמלונות של דיסני), לראות ולבצע רכישות בפארק ולהזמין מקומות למסעדות השונות.

למה משמשת האפליקציה?

מפה אינטראקטיבית

מפת האפליקציה של דיסנילנד, תציג לכם בכל רגע נתון איפה אתם נמצאים בפארק (היא עובדת גם בדיסנילנד וגם באולפני דיסני). באמצעות המפה תוכלו לצפות במתקנים השונים, בשירותים הכי קרובים אליכם, במסעדות השונות ועוד.

זמני המתנה בתורים של המתקנים השונים

באמצעות האפליקציה, ניתן לצפות במדד המתעדכן בזמן אמת ומציג את העומס וזמני ההמתנה בכל המתקנים בפארק. זה פיצ'ר מאוד נוח וחשוב כי ככה תוכלו לתכנן בזמן אמת את הטיול שלכם ולהספיק כמה שיותר מתקנים.

רכישת עוקף תור במתקנים השונים

הזמנת Disney Premier Access (לשעבר שירות Fast Pass) במסך "buy" תוכלו לרכוש כרטיסים המאפשרים לעקוף את התורים של המתקנים השונים בפארק. שימו לב שלכל מתקן יש לרכוש כרטיס עוקף תור בנפרד והמחיר משתנה בהתאם לעומס ולמתקן. אנחנו לא ממליצים לרכוש את כרטיסי עוקפי התור מראש אלא רק בזמן שאתם בפארק ובהתאם לעומס שיש במקום.

מידע והזמנת מקומות במופעים

מדי יום יש בפארק מופעים שונים, באפליקציה תוכלו להתעדכן בשעות המופיעים, המיקום ואף לשריין מקום במופע. תוכלו לצפות בהצגה עם כל השירים הקלאסיים של מיקי מאוס, הופעה עם שירי מלך האריות ועוד.

הזמנת מקומות במסעדה

אם אתם רוצים לאכול במסעדה ספציפית במהלך הטיול שלכם, אנחנו ממליצים לכם בחום להיכנס עוד היום לאפליקציה ולשריין לכם מקום במסעדה, רוב המסעדות הטובות בפארק מלאות עד אפס מקום בשעות ארוחות הצהריים ואתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים זמן רב על למצוא מה לאכול.

שאלות שבדרך כלל שואלים אותנו

ראיתי שאפשר להזמין כרטיסי כניסה לפארק באפליקציה, זה מומלץ?

לא. ראשית כרטיסי הכניסה לפארק שנרכשים דרך דיסנילנד אינם ניתנים לביטול ושנית, באופן לא ברור, הם יותר יקרים מאלו שנמכרים באתרים המורשים למכירת כרטיסי כניסה לדיסנילנד.

למה מומלץ להוריד את האפליקציה?

מומלץ להוריד את האפליקציה משני סיבות מרכזיות, הראשונה היא כדי לרכוש כרטיסים למתקנים שאתם רוצים לעקוף את התור אליהם והשנייה היא כדי להשתמש במפה האינטראקטיבית המתעדכנת של שני הפארקים (דיסנילנד ואולפני דיסני)

האם חייבים להירשם לאפליקציה של דיסנילנד כדי להשתמש בה?

לא, האפליקציה לא דורשת הרשמה מיוחדת מראש וניתן להשתמש בה באופן חופשי ובחינם.

אין לכם עדין כרטיסים לדיסנילנד?

אז מה היה לנו במדריך האפליקציה הרשמית של דיסנילנד פריז