דרכי הגעה אל דיסנילנד פריז

במדריך הבא, סיכמנו לכם את כל דרכי ההגעה לדיסנילנד, בין אם אתם נוחתים באחד משדות התעופה (שארל דה גול או אורלי) לבין אם אתם מגיעים ממרכז העיר פריז. קריאה מהנה!

דרכי הגעה אל דיסנילנד פריז
דרכי הגעה אל דיסנילנד פריז

הגעה משדה התעופה שארל דה גול לדיסנילנד

יש מספר דרכים להגיע משדות התעופה בפריז אל דיסנילנד, אנחנו הכי ממליצים על נסיעה בשאטל כי הוא המהיר והזול ביותר מבין האפשרויות (הרכבת מעט יותר זולה, אך תצטרכו להחליף תחנה באמצע הנסיעה)

נסיעה ברכבת משדה התעופה אל דיסנילנד

אם אתם נוחתים בשארל דה גול וישר ממשיכים לדיסנילנד, מבלי לעבור בעיר עצמה, הזולה ביותר היא באמצעות רכבת RER. שימו לב שבאמצע תצטרכו להחליף רכבת ועלות הנסיעה הכוללת היא 20 אירו. הנסיעה (כולל ההחלפה) אורכת כ-90 דקות.

אם אתם מגיעים משדה התעופה אורלי, הסיפור שם מורכב יותר ותאלצו להחליף 3 רכבות שונות. שימו לב שכל הנסיעה לוקחת בין 90 דקות לשעתיים, והמחיר הוא 30 יורו ככה שאם אתם נוחתים בשדה התעופה אורלי אנחנו ממליצים לכם בחום לוותר על הרכבת ולבחור בשאטל (שגם יותר זול)

נסיעה בשאטל משדה התעופה עד לדיסנילנד

הדרך המומלצת והנוחה ביותר להגיע מאחד משדות התעופה של פריז (שארל דה גול או אורלי) ישירות אל הדיסנילנד היא באמצעות נסיעה בשאטל שיוצא משדה התעופה ישירות אל הפארק, מבלי להחליף רכבות באמצע ולהיגרר עם המזוודות בין התחנות השונות. גם מבחינת מחיר אין כמעט הבדל בתשלום, 24 יורו לכיוון, שימו לב שהכרטיס תקף ליום שלם, ככה שאין מה לחשוש מאיחורים בטיסה שיגרמו לכם לפספס את ההסעה. יתרון נוסף הוא שניתן לבטל את הכרטיסים עד 24 שעות לפני תאריך הכרטיס ולקבל החזר כספי מלא, למקרה שהתוכניות משתנות. כדי להזמין שאטל, תבחרו את תאריך הנחיתה שלכם בפריז:

נסיעה במונית מוזמנת מראש פרטית

אין ספק שנסיעה במונית פרטית משדה התעופה אל דיסנילנד היא הנוחה ביותר, אך לצערנו היא גם היקרה ביותר. גם כאן, תוכלו להזמין היום הסעה כדי להבטיח את מקומכם ולבטל בחינם במקרה הצורך, עד 24 שעות לפני תאריך הנסיעה שלכם:

השכרת רכב

אם אתם בכלל מעדיפים להשכיר רכב, תוכלו להשוות מחירים באמצעות אתר קארנטלס (מבית בוקינג.קום) המשווה בין כל חברות ההשכרה ונותן לכם את ההצעה המשתלמת ביותר.

שימו לב שפחות מומלץ להשכיר רכב כי החניה בפארק יקרה ואין ברכב שימוש ברגע שמגיעים לפארק.

הגעה מפריז לדיסנילנד

כשמדובר בנסיעה מפריז לדיסנילנד, אנחנו ממליצים לכם לבחור ברכבת, היא נגישה מאוד לכל העיר וזולה באופן משמעותי משאר דרכי ההגעה.

נסיעה ברכבת מפריז אל דיסנילנד

כמו שכבר ציינו, הדרך הנוחה, המהירה והזולה ביותר להגיע לדיסנילנד ממרכז פריז היא באמצעות הרכבת, הרכבת עוברת מדיי 15 דקות והנסיעה אורכת כ-35 דקות. כדי להעלות על הרכבת יש לקחת את קו RER A מפריז לתחנת Marne-la-Vallee/Chessy.

נסיעה בשאטל ממרכז פריז + כרטיס כניסה לדיסנילנד

יש לכם אפשרות להזמין כרטיס כניסה לדיסנילנד, שכולל גם את ההסעה ממרכז העיר פריז, באוטובוס מרווח ונעים של דיסנילנד. האוטובוס עוצר ב-4 תחנות מרכזיות בעיר וייקח אתכם ישירות לשערי הכניסה של הפארק.

האוטובוס עוצר בתחנות: מגדל אייפל (Eiffel Tower), גאר די נור – תחנת הרכבת פריז צפון (Gare du Nord), אופרה (Opéra) וכיכר שאטלה (Châtelet)

להזמנת הכרטיסים, עם אפשרות לביטול עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה, בחרו את התאריך המבוקר ומספר הנוסעים:

נסיעה במונית מוזמנת מראש פרטית

אופציה נוספת שעשויה להיות משתלמת לקבוצות שמחפשות דרך להגיע ממרכז העיר פריז אל פארק דיסנילנד היא באמצעות הסעה פרטית שתיקח אתכם מפתח המלון עד לשערי הכניסה לפארק. הנסיעה הזו אורכת כ-40 דקות בממוצע, בהתאם למיקום המלון שלכם. שימו לב שהמחיר לא כולל את העלות של כרטיסי הכניסה לדיסנילנד אך ניתן לבטל את ההסעה ולקבל את כל הכסף חזרה, עד 24 שעות לפני תאיך הנסיעה שלכם. כדי להזמין הסעה זו, תבחרו את התאריך שבו תרצו לבקר בפארק ואת מספר האנשים שנוסעים.

השכרת רכב

אם אתם בכלל מעדיפים להשכיר רכב, תוכלו להשוות מחירים באמצעות אתר קאררנטלס (מבית בוקינג.קום) המשווה בין כל חברות ההשכרה ונותן לכם את ההצעה המשתלמת ביותר.

שימו לב שפחות מומלץ להשכיר רכב כי החניה בפארק יקרה ואין ברכב שימוש ברגע שמגיעים לפארק.

אין לכם עדין כרטיסים לדיסנילנד?

אז מה היה לנו במדריך דרכי הגעה אל דיסנילנד פריז