מלונות ליד דיסנילנד פריז

מחפשים מלון בדיסנילנד פריז? מצויין, כמו שכבר הבנתם המלונות של דיסני עצמם הם מאוד מאוד יקרים, ולא כולם רוצים לשלם את הסכומים האלו לשהות המשפחתית שלהם. בדיוק בגלל זה הכנו לכם את המדרךיך המלא למלונות ביורודינסני אבל לא של דיסני עצמם אלא ממש בקרבת הפארקים מרחק של תחנת רכבת אחת (2 דקות נסיעה) שבעזרתו תוכלו להנות מחופשה מעולה שלא קורעת את הכיס יותר מידי, להיות במרכז העניינים וממש קרוב לפארקים כדי לא לבזבז הרבה זמן מהטיול שלכם על נסיעות ולהתרכז בהנאה משפחתית.

כל המלונות שבחרנו להמליץ לכם נבחרו בקפידה אחד אחד עם היתרונות שלהם כדי שתקבלו תמורה מלאה למחיר ותהנו מהחופשה שלכם, אנחנו ממליצים לכם להזמין את אחד מהמלונות הללו ובטוחים שתודו לנו אחר כך על הבחירה. שימו לב שכמעט כל המלונות מציעים שאטל בחינם לדיסנילנד וזה יעשה לכם חיים קלים במיוחד! אז בואו נתחיל

מלון 4 כוכבים של רשת המלונות המצליחה Moxy

לא סתם בחרנו לפתוח את רשימת המלונות המומלצים בקרבת הדיסנילנד עם בית המלון Moxy Paris Val d'Europe, מלון מוקסי פריז ואל ד'אירופ הוא מלון 4 כוכבים מהמם, של רשת המלונות האיכותית והמוכרת Moxy. בית המלון מעוצב בסגנון מודרני, חדרי המלון גדולים ומרווחים – תוכלו לבחור בית חדרים זוגיים עם מיטה זוגית גדולה, חדרים זוגיים עם מיטות נפרדות וחדרי משפחה מרווחים. ניתן גם להוסיף ארוחת בוקר בתוספת תשלום סמלית, אנשים שביקרו במלון מספרים שמדובר על ארוחת בוקר נפלאה וטעימה והם המליצו לשלם את התוספת הזו.

המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מתחנת רכבת שתיקח אתכם לשערי הכניסה של הדיסנילנד בתוך 3 דקות נסיעה. מדובר על מלון ליד יורודיסני פריז ואופציה מושלמת למי שלא רוצה להתפשר על מלון יוקרתי ועדיין להנות מקירבה לדיסנילנד, שימו לב שממש בסמוך למלון יש גם קניון גדול, בו תמצאו עשרות סניפים של רשתות מוכרות (כמו פרייאמרק), מסעדות ואקווריום ענק של רשת אקוואריום סי-לייף.

במלון עצמו תמצאו מועדון ילדים מרווח עם משחקי קופסא, מתקני משחקים חיצוניים לילדים, חדר כושר, גינה מטופחת ועוד.

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

  • "המיקום מושלם למי שמגיע לבקר בדיסני. 2 דקות הליכה לתחנת הרכבת ותחנה אחת מדיסנילנד. לפריז כ45 דקות. נסענו יומיים לפריס ו4 ימי דיסנילנד. צוות נהדר, ארוחת בוקר מגוונת."
  • "מיקום של המלון מושלם. תחנה ברכבת מדיסני, 5 דק הליכה ממרכז קניות. מלון חדש ונקי. אהבנו מאוד"
  • "מלון מהמם, מלא פינות מיוחדות, ארוחת בוקר מצוינת ועשירה. מיקום מוצלח בקרבת הרכבת לדיסני"
  • "תחנה אחת ברכבת מהדיסני, סופר, מסעדות וקניון במרחק 3 דקות הליכה. חדרים נקיים. מלון מאוד נעים, תמורה מלאה לכסף."

כתובת:  2 place Jean Monnet, 77144 Montévrain, France

מלון איביס מרנה לה ואלי ד'אירופ – Ibis Marne La Val d'Europe

מלון איביס מרנה לה ואלי ד'אירופ הוא מלון של רשת המלונות איביס הטובה. המלון בעל דירוג של 3 כוכבים. אחד היתרונות הבולטים של המלון הזה על פני מלונות אחרים הוא שהמלון נמצא צמוד לתחנת רכבת שתיקח אתכם תוך 3 דקות לדיסנילנד (תחנת רכבת אחת). ככה תוכלו להנות מקירבה לדיסנילנד, מבלי לשלם מאות שקלים על לילה במלון (כמו שקורה לרוב במלונות שצמודים לדיסנילנד). כמו כן, בית המלון איביס מרנה לה ואלי ד'אירופ נמצא במרחק 5 דקות מאקוואריום סי-לייף ומהקניון La Vallée Village הגדול והשווה שכולל עשרות מותגים גדולים (כן, גם פריאימרק).

חדרי בית המלון הם חדרים זוגיים שמעוצבים בקפידה. כמו כן, במוגשת במלון ארוחת בוקר מצוינת מדי בוקר, בתוספת תשלום סמלית.

בקיצור, מדובר באופציה מושלמת למי שמחפש מלון קרוב לדיסנילנד במחיר נגיש!

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

  • "מיקום מעולה, תחנה אחת מדיסנילנד. 3 דקות מהקניון שבו יש סופר ענק ופריימארק. מלון מקסים, צוות מקצועי ומסביר פנים, סייע בכל דבר. החדר היה בגודל מצויין ונוח. מומלץ מאוד. נשוב ונתארח בעתיד."
  • "אווירה נעימה ,צוות המלון עוזר בכל שאלה ובקשה . במרחק של 10 מטר מתחנת רכבת , ובמרחק תחנה אחת מיורודיסני. ארוחת בוקר קצת מינמלסטית אבל בהחלט מספק לארוחה קלה"
  • "ממש 3 דקות הליכה לתחנת הרכבת ואז נסיעה אחת ברכבת לכניסה לדיסנילנד פריז, בעשירית מהמחיר השהייה בפארק עצמו"

כתובת:  2 place Jean Monnet, 77144 Montévrain, France

מלון גרנד מג'יק דיסנילנד פריז- Grand Magic Hotel Marne La Vallée

מלון גרנד מג'יק פריז הוא מלון מפנק ונוח במיוחד שמתאים לטיול עם כל המשפחה. המלון בעל דירוג של 4 כוכבים ובו תוכלו למצוא 2 בריכות! אחת מקורה מחוממת ואחת פתוחה, מרכז כושר וחדר משחקי וידאו שמושלם עבור הילדים שלכם. בנוסף להכל במלון מחכות לכם 21 מסעדות טעימות מאוד, שמגישות אוכל צרפתי משובח. אם אתם מגיעים כזוג או אפילו לכם ההורים, מחכה בר משקאות מעולה בטרסה של המלון ובו תוכלו להירגע ולצבור כוחות בדרך ליום כיף בדיסנילנד!

מיקום מצוין בקרבה לפארק דיסנילנד

מבחינת מיקום, גם המלון הזה ממוקם ממש קרוב לדיסנילנד, כ 1.5 קילומטרים בלבד, ואל תדרגו אתם לא צרכים ללכת את זה ברגל 😉 או לקחת מונית כי במלון מחכה לכם שירות שאטלים לדיבנילנד! וגם כאן במרחק' הליכה של 3 דקות תגיעו לתחנת הרכבת בה תוך נסיעה של תחנה אחת בלבד תגיעו לפארק יורודיסני פריז (דיסנילנד) או לפריז עצמה בקלות. וכמובן שהמלון קרוב לקניון המהמם בו תוכלו להעביר יום כיף בנוחות והנאה מרובה.

ארוחת בוקר כלולה במחיר השהות

הייחודיות ואחד מהיתרונות הבולטים של המלון הוא שאתם מקבלים ארוחת בוקר מגוונת ועשירה כחלק ממחיר השהות שלכם, אם אתם מגיעים לדיסנילנד פריז כמשפחה אתם תגלו שאתם הולכים להוציא הרבה כסף על אוכל אז לקבל ארוחת בוקר במלון עצמו ללא עלות שתחזק אתכם ותמלא אתכם לקראת הטיול היא משהו מצויין!

חדרי המלון נוחים ונעימים

חדרי בית המלון הם חדרים גדולים ומרווחים בממוצע כ-25 מ"ר ובהם תמצאו את כל מה שאתם צריכים לנוחות מקסימלית, המיטות נוחות, חדר הרחצה מפנק וזה יאפשר לכם להיטען ולהכין כוחות ליום שאחרי.

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

  • "מיקום מעולה ממש, אנשי הצוות אדיבים, העיצוב של החדרים פרקטי ונוח בטירוף, שירות השאטלים גם לדיסני וגם למרכז הקניות מעולים נוחים מאוד".
  • "הצוות היה אדיב מאוד. ארוחת הבוקר נהדרת ומגוונת. השאטל לדיסני מגיע בכל כמה דק' וזה מאוד מקל על השהייה וההגעה לפארקים".
  • אהבנו הכל! מלון יפה, חדר מרווח ונוח, קרוב ליורודיסני, ארוחת בוקר מזינה (יש מגון טוב), יש שאטל כל 10 דק מהיורודיסני / תחנת רכבת למלון וחזרה, בריכה סגורה וחדר כושר.
  • "ארוחת בוקר מצויינת. המיקום די נח וקרוב לפארק דיסני. בריכה כיפית לילדים. הסעות /שאטל לפארק ואו לרכבת. צוות נחמד ואדיב דוברי אנגלית טובה מאוד".

כתובת:  20 Avenue De La Fosse Des Pressoirs, 77703 Magny-le-Hongre

מלון הדירות רזידהום ואל ד׳אורופ פריז- Residhome Val d'Europe

מלון דירות רזידהום ואל ד׳אורופ של רשת המלונות Residhome Apparthotel הוא מלון דירות נוח במיוחד שמתאים לטיול זוגיאו משפחתי. מלון זה מציע דירות שמתאימות למשפחות או דירות סטודיו ממוזגות עם מטבחון מאובזר במלואו, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי.

במלון יש דלפק קבלה 24/7 שזמין לכם לכל שאלה והמיקום שלו מעולה! בקרבה לתחנת רכבת שתקח אתכם לדיסני במרחק של תחנה אחת 5 דק נסיעה, קרוב למרכז הקניות ואל ד'אורופ, לכפר חנויות העודפים (Outlet Shopping Village) ולאקווריום סי לייף (Sea Life Aquarium). בנוסף, אם תרצו להגיע לפריז תסעו רק 30 דקות.

גודל החדרים הוא 30 מ"ר בממוצע ויש בהם הכל! והמיטות נוחות במיוחד מה שמאפשר לכם לצבור כוחות לטיול מהנה בדיסנילנד. בנוסף בלובי המלון מחכה לכם שולחן סנוקר וכדורגל שולחני לנוחיותכם.

מחיר הדירה נחשב לזול וכך תוכלו לחסוך כסף מבלי להתפשר!

מה אנשים שהיו במלון אומרים?

  • " נקי, מטופח, גדול, ארוחת בוקר טובה שניה מתחנת רכבת ממנה ניתן לנסןע ליורודיסני (תחנה אחת)".
  • "מיקום נהדר, חדר מרווח, נהדר למי שהולך לדיסני, תחנת רכבת ממש בכניסה למלון, שקט".
  • "תמורה טובה למחיר, מיקום מצויין דקה הליכה מהרכבת, 3 דקות מדיסנילנד ונמצא ליד קניון ענק שכולל מחלקה כשרה .כל יום הוחלפו מגבות ומצעים. ניתן גם לבשל בו".
  • "מלון מעולה למי שמתכנן לבלות בדיסני תחנה אחת מהדיסני חדרים מרווחים ונקיים קניון אאוטלט עם פרימארק במרחק הליכה של כמה דקות".

כתובת:  3, place Jean Monnet, 77144 Montévrain, France

מלון דרים קאסל מארן לה ואלה – Dream Castle Hotel Marne La Vallee

טוב עכשיו הגענו למלון אחד המפנקים שתראו בדיסנילנד!

מלון דרים קאסל מארן לה ואלה הוא מלון אורבני יוקרתי במיוחד שמוקף באגם ובגנים ירוקים ומהממים! הוא מתאים לחופשה זוגית ומשפחתית ומתאים לאנשים שמחפשים יוקרה ואת החיים הטובים.

המלון מציע בריכה מקורה, ספא והסעות חינם לדיסנילנד פריז, חדרים וסוויטות שמעוצבים בסגנון של יער קסום, 2 מסעדות, מרכז כושר, בר, ארוחת בוקר שכלולה במחיר וכל מה שתוכלו לבקש במסגרת מלון וחופשה יוקרתית בדיסנילנד! הספא Dream Castle של המלון, כולל בריכת שחייה מקורה ומחוממת, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר, טיפולי עיסוי ומגוון טיפולי יופי.

גודל החדרים הוא 30 מ"ר בממוצע ויש בהם הכל! והמיטות נוחות במיוחד מה שמאפשר לכם לצבור כוחות לטיול מהנה בדיסנילנד.

תראו את התמונות של המלון ותבינו שמדובר במשהו אחר, מהמם ומיוחד.

מה אנשים שהיו במלון ליד דיסני לנד אומרים?

  • "מלון מצויין תמורה מצויינת למחיר ארוחת בוקר סבירה ומגוונת חדרים ענקיים ונקיים צוות אדיב ונעים מיקום מעולה 7 דקות מדיסני ו40 דקות ברכבת מפריז נוח מאוד".
  • "המלון מקסים !!!!! באמת מראה כמו טירה ארוחת בוקר וערב מצוינות וממש לא יקר יחסית לדיסני".
  • "מיקום מרכזי יש שטלים לדיסני ולווילג כל 10-15 דקות נקי ומסודר חדרים מרווחים ארוחת בוקר טובה+ חניה גדולה למי שמגיע ברכב צוות המלון מושלם משתדלים לרצות כל בקשה בקיצור מחיר טוב למקום מעולה".
  • "שידרגו אותנו לחדרים ענקיים . ארוחת בוקר טעימה . שאטלים לדיסני ולקניון. אנשי הקבלה מאד נעימים . שמו לנו טלויזיה לראות מונדיאל . מלון מעוצב ויפה . מתאים למשפחות שנוסעים לדיסני".

כתובת:  Avenue de la Fosse des Pressoirs, 77700 Magny-le-Hongre

מלון קמפניל ואל דה פראנס – Campanile Val de France

מלון קמפניל ואל דה פראנס של רשת המלונות Campanile הוא מלון מושלם מושלם מושלם לילדים שלכם!

מה שמיוחד במלון והופך אותו למושלם לילדים שלכם הם המתקנים- יש במקום קרוסלה, חדר עם משחקי וידאו ופינת חי עם סוסי פוני, עזים וארנבות!

המלון מציע 2 מסעדות, בר, ארוחת בוקר שכלולה במחיר!, שירות קבלה מעולה 24/7, חדרים נוחים ומרווחים והסעות חינם לדיסנילנד פריז.

גודל החדרים הוא 20 מ"ר בממוצע ויש בהם מיטה זוגית נוחה ומיטת קומותיים לילדים שלכם. אם אתם מחפשים מלון קרוב לדיסנילנד שהילדים שלכם ייהנו בו במיוחד זה המלון שלכם! והוא גם זול מאוד.

מה אנשים שהיו במלון ליד דיסני לנד אומרים?

  • "בית מלון נמצא במיקום שקט, יפה ונחמד חדרים נוחים. ארוחת בוקר לא רעה בכלל כולל מגש חביתות , גבינות ופנקייקים שאטל לירודיסני בתדירות גבוהה מאוד, נח מאוד ניתן לבצע CHECK IN בשעות מאוחרות, מתאים למי שנוסע ליורודיסני לפני ה Chech In יש חדר לוקרים עבור תיקים גדולים. מאוד נחמד! משחקים מתנפחים לילדים +פינת ליטוף".
  • "אוירה נעימה מאוד, הרבה שקט, שטחים ירוקים ומזמינים, המלון נקי ואנשי השירות זמינים ונעימים מאוד! שאטלים תכופים לדיסני והרכבת (אותה תחנה), במלון יש מסעדה נחמדה שנותנת פתרון מעולה לנשנושים".
  • "מיקום מדהים, פחות מ10 דקות לדיסני לנד ארוחת בוקר מצוינת תמורה טובה ביחס למחיר".
  • "מיקום טוב שאטל לדיסני, נקי, מתקנים טובים".

כתובת:  Avenue de la Fosse des Pressoirs, 77700 Magny-le-Hongre

רלה ספא צ‘סי ואל ד‘אורופ – Relais Spa Chessy Val d'Europe

והגענו למלון האחרון והחביב בהמלצה שלנו למלונות בדיסנילנד.

מלון הדירות רלה ספא צ‘סי ואל ד‘אורופ של רשת המלונות Relais Spa הוא מלון בוטיק 4 כוכבים מהמם ומפנק שמציע למבקריו אמבט עיסוי וסאונה, בריכה, בר, חדר כושר, מסעדה ובעיקר הנאה בחופשה.

המלון נמצא בקרבה לקניונים ולתחנת רכבת והוא מציע לאורחים שירות שאטלים לדיסנילנד ללא עלות לנוחיותכם.

החדרים במלון ע- נ- ק- י- י- ם! מתחילים מ35 מ"ר ועד 60 מ"ר ככה שהם מושלמים למשפחות ויספקו לכם את הנוחות והמרווח שאתם צריכים כמשפחה. כל החדרים הם סוויטות מפנקות חלקן עם מרפסת וכולם עם מיטות נוחות וכל האביזרים הנדרשים. מלון מעולה.

מה אנשים שהיו במלון ליד דיסני לנד אומרים?

  • "בית מלון נמצא במיקום שקט, יפה ונחמד חדרים נוחים. ארוחת בוקר לא רעה בכלל כולל מגש חביתות , גבינות ופנקייקים שאטל לירודיסני בתדירות גבוהה מאוד, נח מאוד ניתן לבצע CHECK IN בשעות מאוחרות, מתאים למי שנוסע ליורודיסני לפני ה Chech In יש חדר לוקרים עבור תיקים גדולים. מאוד נחמד! משחקים מתנפחים לילדים +פינת ליטוף".
  • "אוירה נעימה מאוד, הרבה שקט, שטחים ירוקים ומזמינים, המלון נקי ואנשי השירות זמינים ונעימים מאוד! שאטלים תכופים לדיסני והרכבת (אותה תחנה), במלון יש מסעדה נחמדה שנותנת פתרון מעולה לנשנושים".
  • "מיקום מדהים, פחות מ10 דקות לדיסני לנד ארוחת בוקר מצוינת תמורה טובה ביחס למחיר".
  • "מיקום טוב שאטל לדיסני, נקי, מתקנים טובים".

כתובת:  Avenue de la Fosse des Pressoirs, 77700 Magny-le-Hongre

לא מצאתם את המלון המושלם? חפשו כאן-​

 

אז מה היה לנו במדריך מלונות ליד דיסנילנד פריז