מפת פארק דיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז הוא פארק ענק, בגודל של 4,800 דונם! לכן, אנחנו ממליצים לכם לתכנן את ההגעה שלכם לדיסנילנד ואף לדעת מראש לאיזה מתקנים אתם רוצים להגיע פחות או יותר. בדיוק בשביל זה, הכנו לכם את המפה לדיסנילנד פריז בעברית, כדאי שתכירו את הפארק עד לפני שאתם מגיעים אליו.

אזורי הפארק השונים

הכניסה אל פארק השעשועים דיסנילנד, היא דרך “הרחוב הראשי של ארצות הברית” (Main Street USA) שדרה זו מעוצבת כמו רחוב בארצות הברית של תחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת, תמצאו בה עשרות חנויות מזכרות, בתי קפה ועוד. רחוב זה הוא הרחוב בו נעשות התערוכות המרשימות של דיסני מדי ערב, עם כל הדמויות האהובות, הבמות המושקעות והזיקוקים. בסוף השדרה תמצאו גם את הטירה הוורודה המפורסמת מהסרט של היפיפייה הנרדמת. משדרה זו יוצאים 4 הארצות להן הפארק מחולק:

  • ארץ הפנטזיות (Fantasyland)- הארץ הראשונה שמתחילה בטירתה של היפיפייה הנרדמת. תמצאו כאן כפר יפיפה עם אווירה קסומה ומיוחדת הכוללת בתים, טירות ודמויות שכולנו מכירים מסרטי דיסני השונים.
  • ארץ המערב הפרוע (Frontierland) – נושא הפארק הזה הוא עיירת כורים מדברית במאה ה-19 בארצות הברית.
  • ארץ ההרפתקאות (Adventureland) – נושא הפארק הזה הוא האזורים האקזוטיים בעולם, כמו האיים הקריביים, המזרח התיכון ואפריקה. כל הארץ הזו מאופיינת באווירת ג'ונגל עם עצים רבים וצמחייה טרופית.
  • ארץ התגליות (Discoveryland)– הוא אזור שמוקדש לכמה מהחוקרים והמדענים הגדולים ביותר באירופה, כמו  לאונרדו דה וינצ'י, ז'ול ורן ועוד.
מפת הפארק דיסנילנד פריז
מפת הפארק דיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז מתקנים מפה לשימושכם

אחרי שהבנתם פחות או יותר איך הפארק בנוי מבחינת אזורים, הגיע הזמן להכיר לעומק את המתקנים של הפארק:

מפת המתקנים של יורודיסני פריז
מפת המתקנים של יורודיסני פריז

אין לכם עדין כרטיסים לדיסנילנד?

אז מה היה לנו במדריך מפת פארק דיסנילנד פריז